سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریا اگر باشد دلت .......

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سوسک و سوسک کشی

باز داره هوا گرم میشه و امتحانای بچه سوسکا تموم میشه و تعطیلاتشون شروع میشه و شروع میکنن به گردش تو دستشویی و آشپزخونه و حموم و راهرو و دیوار حیاط و .....
............
چند ماهی میشه که خونمونو عوض کردیم.

این خونمون بافت قدیمی تری نسبت به قبلیه داره. برا همین هم وجود حشرات موذی توش محسوس تر و دیدنی تره!!!! ( چشمتون موجود بد نبینه!!)

از بعد از عید تا حالا هر چند روز یه بار میبینم که مامانم مثل برق از تو آشپزخونه یا راهرو میپره تو پذیرایی. گهگاهی هم ارتعاشات بوجود آمده به دلیل صدای جیغی رو پرده ی گوشم به مغزم میفرسته تا تفسیرشون کنم و این مواقع همون مواقعیه که میفهمم مامانم سوسک دیده!

قبلنا بچه تر که بودم سوسک کشی یکی دیگه از وظایف پدرم تو خونه بود. ولی تازگی ها پدرم تیتیش مامانی شده اند و از چنین کار چندش آوری سر باز میزنند.
مامان خانوم هم که کلا از جونورای موذی چندان دل خوش ندارند. این میون این وظیفه ی خطیر( سوسک کشی با اعمال شاقه ) میفته گردن من یا داداشم. داداشم هم که اصلا انگار نه انگار که پسر بزرگ این خونه  است و دفاع از جان افراد  خانواده بعد از پدر به عهده ی اونه.

درنتیجه این منم که باید سوسک بکشم.
فکرشو بکینین یه دختر اونم به سن من ( در اوج حالات تیتیش مامانی ایشو کلاسشو لطافتش) بخواد سوسک بکشه.

حالا بشنوید از مراحل سوسک کشی! 

قبل از اینکه مکان سوسک رو به طور دقیق شناسایی کنم( چون ممکنه تا من بیام سر وقتش خودشو از ترس من قایم کرده باشه) باید برم مگس کش پلاستیکی رو بردارم.( چون حشره کشمون تموم شده)
بعد از اینکه فهمیدم کجا ست یواش یواش خودمو بهش نزدیک میکنم.
و بعد تا میام مگس کش رو بکوبونم روش اون به طرفم حمله میکنه و من و مامانم ( که ازون دور داره به من روحیه !!! میده) جیغ میکشیم و من حدود نیم متر حرکت میکنم( از نوع غیر یکنواختش)
کمی بعد من دوباره کنترل خودمو به دست میارم و بار دیگه به طرف سوسک حمله میبرم و با چند ضربه ی پشت سر هم اون رو ابتدا به حالت منگی و اغما و سپس به حالت مرگ در میارم.
اوف. اگه تا حالا خودتون سوسک نکشته باشین نمیتونین بفهمین که من چه حال چندشی بهم دست میده.
و بعدشم جنازشو برداشته و پس از گذروندن از نزدیکترین مسیر به دستشویی اونو توی چاه توالت میندازم.

 

خب امیدوارم به اندازه ی کافی حالتونو گرفته باشم!